úterý 26. srpna 2014

Filip Beneš o zájezdu v Anglii: V Londýně chci bydlet!


,,V Anglii se mi strašně líbilo, jelikož je to má vysněná země, kde budu jednou, doufám, bydlet. Jejich kultura, životní styl, fotbal a mnohem více... To vše mě přesvědčuje o tom, že bych se zde moc rád usadil. Příští rok se chci určitě vrátit a žádná dovolená mi takový zážitek nenahradí, dokonce jsem měl takové štěstí, že se můžu již v létě vrátit a poskytnut pomoc ve firmě, kde jsem pracoval, a nabrat samozřejmě nové zkušenosti či vydělat si určitý finanční obnos. Celý výlet hodnotím velice kladně a opět mě to utvrdilo v to, že si tuto školu nemůžu vynachválit. Žádná jiná škola na Českolipsku totiž nenabízí tolik akcí, jako právě ta naše. Zpátky k Londýnu: Největším zážitkem byl určitě zápas mezi Fulhamem a mnou milovanou Chelsea, kterou dlouhodobě podporuji. Nelituji toho, že jsem za lístek dal téměř 2000,- Kč. Je to zážitek na celý život a doufám, že se to jednoho dne stane běžnou záležitostí,'' shrnul dvoutýdenní pobyt student druhého ročníku Filip Beneš.

O rodině: Našimi rodiči byli černoši, kteří se přistěhovali z Jamajky. Byla to skvělá zkušenost, kterou bych si moc rád zopakoval. Zvykali jsme si na odlišnou kulturu, která nás příjemně překvapila. Žili jsme v čistotě a jedli jsme neskutečné dobroty, které byly navíc zdravé, jelikož si na tom rodina zakládá. Všeho bylo nadbytek a ochutnali jsme nespočet jamajský specialit, které bych jistě rád ochutnal znovu. Samozřejmě jsme ochutnali i britské speciality typu ,,Fish and chips'', které jsou zde vyhlášené. Celá rodina byla zdvořilá a silně věřící, což jsme samozřejmě respektovali. Na rodinu mám Facebook a občas si s nimi píši a zdokonaluji si svou angličtinu.


O práci: Měl jsem to štěstí, že jsem pracoval v krásném prostředí téměř v centru Londýna, přesněji v části s názvem Paddington. Mé pracoviště bylo v hotelu Hilton, kde jsem pracoval v půjčovně aut. Má práce byla například skenování, práce v Excelu, ale někdy i mytí aut. Byl zde kvalitní a přátelský personál, který by mě uvítal zpět, za což jsem rád, protože bych se rád v létě vrátil. Měl jsem to štěstí, že tu byla k dispozici tamní hotelová kuchyně, která zajišťovala stravu nejen pro návštěvníky hotelu, ale také pro zaměstnance, a proto jsem se nemusel starat o svačiny a utrácet příliš peněz za jídlo.


Žádné komentáře:

Okomentovat