úterý 24. března 2015

Rozhovor s absolventkou Simonou Švarcovou

Simona Švarcová je blogerka, manažerka a absolventka naší školy. Na svém blogu Style Cookbook sdílí se svými čtenáři outfity, články o kosmetice, zdravém životním stylu a svou velkou vášeň.


Jste absolventkou naší školy, jaký obor jste vystudovala?
Studovala jsem obor řízení firem.

Bavilo Vás studium na SPoSŠ a jak na ni vzpomínáte? 

Podnikatelka mě bavila moc a vzpomínám na ni často a ráda.

Jaký byl váš oblíbený kantor?
Měla jsem ráda všechny učitele, samozřejmě byly doby, kdy jsem někoho měla ráda více či méně, což bylo závislé na tom, jakou známku jsem zrovna dostala z testu, ale s odstupem času mohu říci, že celý učitelský sbor byl velmi kvalitní a vybavil mě skvěle do dalšího života. Pokud bych ale měla vybrat jen jednu učitelku, tak by to byla rozhodně paní Ing. Štěpánka Dlouhá.

Čím jste chtěla být v dětství?
Asi jako každá malá holka jsem chtěla být modelkou nebo herečkou, a když jsem byla větší, tak módní návrhářkou nebo novinářkou.

Jaké je vaše povolání?
Pracuji jako manažerka oddělení správy a nákupu v jedné středně velké finanční společnosti, kde se starám o provozní chod naší společnosti v Čechách a její dcery na Slovensku. Konkrétně mám na starosti nákup a správu vozového parku, čítajícího více než 200 vozidel a pak všechny záležitostí týkající se provozu.

Jak jste se dostala k tomu být blogerkou a jak se tomu dlouho věnujete?
Blogovat jsem začala před téměř pěti lety a ze začátku to byl jen koníček, protože na blog v prvních měsících samozřejmě nikdo nechodil. Trvalo to téměř dva roky, než si blog našel své čtenářky a postupem času se z blogování stal, nebojím se říci, téměř druhý pracovní úvazek. Odkaz na blog: http://www.stylecookbook.cz/

V roce 2013 jste vyhrála 3. místo v kategorii Fashion v anketě blogerka roku, co to vše obnášelo?
Na třetím místě jsem se umístila díky hlasování čtenářek. Umístění v soutěži Blogerka roku mi přineslo větší publicitu a několik zajímavých pracovních nabídek.

Máte nějakou oblíbenou blogerku, kterou sledujete a zajímá Vás?
V poslední době čtu spíše lifestylové blogy a z těch oblíbených mohu jmenovat třeba Cupcakes and Cashmere.

Kde nejraději nakupujete oblečení?
Hodně oblečení nakupuji na internetu a v zahraničí, nejraději mám na nákupy asi Londýn, kde nikdy nevynechám Topshop, Other stories a butik Marca Jacobse. V Čechách zajdu ráda do Zary, ale nepohrdnu ani návštěvou second handu.

Máte čas i na svůj osobní život?
Přece jen práce manažerky a zároveň blogerky není jednoduchá. Na osobní život čas samozřejmě mám, i když ho není tolik, protože většinu volného času se snažím věnovat blogu. Kromě blogování ve volném čase chodím běhat a jezdit na kole, abych se udržovala v kondici.

Vídáte se i se známými osobnostmi, jaké to je? 

Díky blogu jsem měla možnost poznat několik známých osobností či modelek a musím říci, že jsou to úplně normální lidé, na které je jen o něco více vidět.

Vzkázala nebo popřála byste něco našim studentům? 

Studentům bych vzkázala, ať se nebojí vystoupit se své komfortní zóny a jít za svým snem. A těm, kteří budou letos maturovat, bych popřála hodně štěstí při losování otázek.


Autor: Eliška Syřišťová (3. P)

Žádné komentáře:

Okomentovat