pondělí 26. ledna 2015

Volejbal je láska na celý život, říká Denis Kadlec

Zpovídali jsme volejbalového hráče ze třetího ročníku Denise Kadlece, který hraje za tým Lokomotiva Česká Lípa a dále Hostuje ve Slavii Liberec.  Co Denise přivedlo k volejbalu, jaké jsou jeho cíle a úspěchy? Čtěte dále.

Co tě přivedlo k volejbalu?
Prvotní impulz byl od rodičů, kdy jsem se chodil koukat po večerech do haly v Zákupech, kde se volejbal hrál. Nějak sem o volejbal zájem nejevil, byl sem spíše na basketball, který jsem do té doby hrál. Jednou jsem se nechal přemluvit ať si to také zkusím no a ani jsem se nenadál a už stál na palubovce Lokomotivy Česká Lípa.

Za jaký tým hraješ?
Lokomotiva Česká Lípa a hostuji ve Slavii Liberec.

Kolik členů má váš tým?
Náš tým má okolo 12 stálých členů.

Jak často a kde trénuješ?
3x týdně v České Lípě a jednou týdně v Liberci. Hraji na postu univerzálního hráče.

Měl si nějaké větší zranění skrz volejbal?
Ano jsem po artroskopii ramene, při smeči jsem si na 80% vyhodil rameno.

Jak často jsou zápasy?
Zápasy máme každý víkend v sobotu a někdy i v neděli. Většinou se jedná o první ligu Juniorů, nebo o krajský přebor kadetů.

Tvůj největší úspěch?
Za svůj největší úspěch považuji širší kádr reprezentace ČR a extraliga kadetů za Slavii Liberec.

Jaký je tvůj cíl či budoucnost?
Zatím mě volejbal pořád drží, můj cíl je zatím vydržet na vysokou školu kde bych mohl mít eventuelně větší možnosti, pokud by si mě všiml nějaký extraligový tým.

Kdo je tvůj sportovní vzor?
Mám hodně volejbalových vzorů, ale můj největší je Mariusz Wlazly - polský univerzál ve Skra Belchatow.

Dalo by se s volejbalem uživit?
Ano určitě, muži v české extralize dostávají normální plat a spoustu dalších výhod plus se živí tím co je baví, což je podle mě v dnešní době parádní. Samozřejmě sen každého volejbalisty je si zahrát Ruskou či Italskou ligu, což už je zase jiná úroveň a samozřejmě jiné peníze.

Co pro tebe znamená volejbal a skončil by si s ním?
Někdy mám takové chvilky, ale ty mě omrzí hned, jak vezmu do ruky volejbalový míč. Volejbal je láska na celý život.

Co tě motivuje?
Určitě hráči co jsou lepší než já a také můj kouč.


Autor: Adéla Hampejsová.

Žádné komentáře:

Okomentovat