neděle 4. ledna 2015

Michaela Jasanská: Vyhraný zápas je to nejlepší

Tři roky vkládala veškeré své úsilí do atletiky, nakonec ale přešla k florbalu. Osmnáctiletá Michaela Jasanská je jedna z kvarteta studentů, kteří využívají sportovní stipendium, které je podloženo spoluprací školy s klubem FBC Česká Lípa.



Jak dlouho se florbalu věnuješ?
Florbalu jsem se začala věnovat na základce v osmé třídě. Se skupinou holek jsme začaly chodit na tréninky, později dokonce na různé zápasy a turnaje, na kterých jsme vyhrávaly, a tím to celé začalo.


Za jaký tým hraješ a jak dlouho?
Hraji za tým FBC Česká Lípa. Za kategorii juniorek hraji dva roky a za ženský tým jeden rok.


Na jaké pozici hraješ?
Na pozici obránce, ale z důvodu nedostatku hráček jsem si párkrát na zápasech vyzkoušela i pozici brankáře.


Kdo tě ve florbale nejvíce podporuje?
Samozřejmě mě nejvíce podporují rodiče, jak finančně, tak psychicky.


Jak často máte zápasy?
Pokaždé je to jinak, někdy mívám i dva zápasy týdně (o víkendu), nebo někdy žádný, ale většinou mám jeden zápas každý týden.

Chtěla by ses florbalu věnovat i do budoucna? Jak intenzivně?
Určitě bych se ráda věnovala florbalu i v budoucnu, ale nadále bych ho brala jen jako svůj koníček.  


Jak zvládáš učení a florbal?
Občas rozhodně nestíhám a doháním to v autobuse, nebo pozdě večer. Ale určitě to není nic strašného.  


Jaký je tvůj největší úspěch? 
Nejvíce úspěchů jsem sesbírala dříve v atletice, ale teď je pro mě vyhraný zápas to nejlepší. 

Jaký předmět ve škole je tvůj oblíbený a baví tě?
Nejvíce mě začaly bavit předměty až ve třetím ročníku, jako je marketing, management a nejvíce asi mediální tvorba a komunikace, která mě opravdu hodně baví.  


Co je tvůj největší cíl do života?
Zatím je můj největší cíl odmaturovat, pak se uvidí. 


Proč sis vybrala „Spošku” pro další studium?
Rozhodovala jsem se mezi „podnikatelkou” a obchodní akademií v Děčíně. Dlouho jsem váhala, ale hodně mě oslovil obor podnikání a média, tak jsem měla vybráno. 


Věnuješ se ještě nějakému sportu, třeba jen rekreačně?
V létě, když už nebyla florbalová sezóna, jsem se věnovala běhání. Jinak žádný další sport nedělám. 


Bydlíš v Kamenickém Šenově, je pro tebe dojíždění problém?
Ze začátku mi to dojíždění strašně vadilo, když jsem občas po tréninku nebo po škole musela i hodinu čekat na autobus. Jet po škole domů, ale vracet se zpět do České Lípy na trénink také není zrovna nejlepší. Ale časem jsem si na dojíždění zvykla a beru to už bez problémů.

Žádné komentáře:

Okomentovat