pátek 12. prosince 2014

Není nic lepšího, než přijít na trávník a na ostatní věci zapomenout, říká Michal Lorenc

Zpovídali jsme devatenáctiletého fotbalistu ze čtvrtého ročníku, Michala Lorence, který hraje za tým TJ Doksy. Tento defenzivní záložník, který je fanouškem madridského Realu, hraje v krajském přeboru. A jaké jsou jeho úspěchy, cíle a vize? Čtěte dál!

Jak dlouho fotbal hraješ?
Fotbalu se věnuji už čtrnáct let.


Proč ses rozhodl pro fotbal?
No, jestli jsem se pro něj rozhodl já sám, to si přesně nepamatuji, ale myslím, že to byli právě rodiče, kteří mě dali na fotbal a také mi dali na vybranou, jestli se chci fotbalu věnovat.


Za jaký tým a na jakém postu hraješ?
K dnešnímu dni hraji za TJ Doksy na místě středního defenzivního záložníka.


Co tě na fotbale nejvíce baví?
Na fotbale mě nejvíce baví to, že můžu po týdnu stresu a námahy přijít v sobotu na zápas, kde na mě čeká celý tým, který je v tu chvíli mojí rodinou. To, že spolu vyrážíme na hřiště, jako jeden člověk, který se snaží, za každou cenu zápas vyhrát. Také to, že ze sebe mohu vydat maximum pro dobro mužstva. A to, že je to tým který se řídí tímto mottem: „Jeden za všechny, všichni za jednoho”. Není nic lepšího než
přijít na trávník a zapomenout na všechno a žít jen pro ten daný okamžik.


Jak často máš tréninky?
Dnes už je to jen třikrát týdně plus o víkendu mistrovské utkání, někdy mívám i dvě mistrovské utkání za týden. Dříve jsem míval tréninky sedmkrát týdně a o víkendu zápas.


Jaké jsou tvé úspěchy?
Za svůj životní úspěch považuji to, že jsem se dostal to prvoligového týmu FK Teplice a měl jsem tu možnost s tímto týmem vyhrát první místo na mezinárodním turnaji v Německu, kde byly velké týmy, jako jsou například 1. FC Köln a TSG 1899 Hoffenheim. A právě zmiňovaný Köln jsme porazili 2:0 a mně se podařilo vsítit oba góly.


Máš nějaké velké cíle do budoucna s tímto sportem?
Těžko říct, jestli mám nějaké plány do budoucna, právě se nacházím ve velmi těžké fotbalové situaci, takže uvidím, jak tato situace dopadne.



Na jaké pozici v tabulkách je tvůj tým?
Můj tým se nachází na čtvrtém místě v krajském přeboru se ztrátou jednoho bodu na první místo.

Kdo je tvým vzorem?
Mým vzorem jsou už dlouhou dobu Cristiano Ronaldo a Neymar.


Jakému velkému týmu fandíš?
Už od malička fandím bílému baletu, neboli Real Madridu, který hraje španělskou La Ligu.





Žádné komentáře:

Okomentovat