úterý 28. dubna 2015

Rozhovor s budoucími studenty - Andreou a Vojtěchem

Studenti prvního ročníku se rozhodli, že naše budoucí studenty přivítají u přijímacího pohovoru velmi nečekanou formou! Rozhodli se s několika uchazeči natočit malý rozhovor. Nejen to, ale dokonce vyzpovídali i rodiče uchazečů, studenty z druhého až čtvrtého ročníku a nakonec i slečnu Ing. Martinu Matouškovou.

A jak probíhal celý tento den? Prváci se sešli hned ráno v půl deváté, vše si připravili a čekali na prvního uchazeče. Po tomto rozhovoru z nich spadla i počáteční nervozita a u dalších rozhovorů jsme se dozvěděli velmi zajímavé odpovědi nejen z prostředí školy, ale i z mimoškolního života uchazečů.
Na pár otázek nám odpovídali: Andrea Řezníčková a Vojtěch Novotný.

Co tě na škole nejvíce zaujalo? 
Andrea: Celkově asi všechno. Byla jsem překvapená, že by se mi tolik líbila nějaká škola, na kterou mám možnost jít. Musím ale přiznat, že když nám naše třídní učitelka oznámila, že se jedeme podívat na podnikatelskou školu, už předem jsem se cítila znuděná jako ostatní spolužáci. Ale když jsem vešla do jedné z tříd, kde jsme byli s příjemnou slečnou Matouškovou, kterou jsem si hned oblíbila, řekla jsem si „wow“. Všechny místnosti na SPoSŠ mi připadají jak z nějakého amerického filmu. V ten den jsme si zkoušeli, jak funguje kurz peněz a opravu mě to bavilo! Od toho dne jsem si byla jistá, že na tuto školu chci podat přihlášku. Nejvíce mě ale zaujali soutěže, projekty a další akce, které škola pořádá! 
Vojtěch: Na škole mě nejvíce zaujal způsob výuky, kterým se na škole učí, vybavení školy a možnost zúčastnit se zájezdů do zahraničí.

Na jaké předměty se těšíš?
Andrea: Nejvíce se asi těším na anglický jazyk, protože tento předmět mě velmi baví a chci se v něm zdokonalovat. Poznala jsem i mého budoucího angličtináře, který bude i můj třídní učitel a musím říct, že se těším na výuku angličtiny ještě více.
Vojtěch: Nejvíce se těším na jazykové předměty a na nové předměty v oblasti ekonomiky.

Proč právě naše škola?
Andrea: Škola se mi moc líbí, ale je také pravda, že jsem se snažila vybrat nějakou školu, která by mě bavila a byla by v blízkosti mého domova. Podle mého úsudku přesně tomuto odpovídá SPoSŠ. Na to mělo vliv i to, že jeden rok na školu chodila moje sestřenice Miroslava Tulejová a vyprávěla mi, jak se jí tam líbilo. Také mi ale pomohlo v rozhodování to, že sleduji stránky školy na Facebooku, kde jsem informována o různých soutěžích, které škola vyhrála, projektech atd. Mám ráda takové akce a velmi ráda se jich budu i účastnit. 

Vojtěch: Školu jsem si vybral na základě doporučení od svého bratra, který zde studoval. Také kvůli způsobu výuky, kterým se na škole učí.

Žádné komentáře:

Okomentovat