pátek 8. května 2015

Zraněná kolena to nějak zvládnou, věří florbalista Hudík

Na škole máme spoustu úspěšných studentů, jedním z nich je také Tomáš Hudík z prvního ročníku, který se závodně věnuje florbalu. Tomáš hraje za tým FBC Česká Lípa, jako již několik dalších našich studentů. Jaké má Tom plány a cíle do budoucna? To se dozvíte v následujícím rozhovoru, který vedla Veronika Němečková.

Kdy ses začal věnovat florbalu?

Ve čtvrté třídě na školním turnaji. A jak se říká, chytlo mě to.

Co tě na florbalu nejvíce baví?
Dá se říct všechno, je to rychlý sport a vždy, když se vyhraje zápas, je to pro mě velký úspěch.

Na jaké pozici hraješ? A za jaký tým?
Momentálně na pravém křídle, ale občas hraji i jinde, dá se ale říct, že převážně útok. Hraji za FBC Česká Lípa.

Jaký je tvůj největší úspěch? 
V loňské sezóně se mi hodně dařilo, to jsem ještě hrál za tým Sršni Mimoň. A díky tomu jsem se propracoval až do České Lípy, což považuji za asi největší dosavadní úspěch.

Bydlíš ve Hvězdově u Mimoně, nemáš problém s dojížděním? 
Někdy to je dost omezující, především kvůli škole, ale snažím se to zvládat a zatím to ještě jde. Snad to tak zůstane. 

Jak se ti daří ve škole? Dělá ti nějaký předmět problémy? 
Se školou nemám velké problémy, ale je pár předmětů, se kterými asi budu bojovat. Například němčina nebo administrativa.

Sužuje tě zranění s koleny, přesto ale hraješ. O co konkrétně se jedná?
O předloňských letních prázdninách jsem hodně vyrostl a moje kolena nestíhala dorůst. Také jsem je hodně zatěžoval tréninkem a ještě se to zhoršilo. Byl jsem s tím u doktora, který mi chtěl florbal úplně zakázat, ale nakonec jsme se dohodli jen na klidnějším půlroku bez velkých zátěží. Musím tedy hrát s ortézami.

Jaké omezení kvůli tomu máš? 
Mám velmi omezené otáčení kolen a různé výkruty do stran. A jak jsem již psal, musím nosit ortézy na obě kolena. Nějak to zvládnou. 

Jaké máš plány do budoucnosti? 
Rád bych i nadále hrál za Českou Lípu a dosáhl tam velkých úspěchů. Mimo to bych také rád dokončil bez problémů školu.

Věnuješ se ještě jinému sportu kromě florbalu?
Dříve jsem hrával fotbal, ale kvůli mému zdravotnímu stavu jsem dostal jasnou otázku - buď florbal, nebo fotbal - a já si vybral právě florbal.

Autor: Veronika Němečková.

Žádné komentáře:

Okomentovat