čtvrtek 2. října 2014

Florbal vystřídala produkce hudby, takový je příběh Richarda Mareše

Šestnáctiletý student prvního ročníku Richard Mareš, bývalý florbalista a ambiciózní producent hudby, se netají faktem, že by se právě hudba mohla stát jeho životní náplní. Ze zdravotních důvodů musel florbalku odložit, žal po ztrátě koníčku však netrval dlouho. Richard nyní vytváří potenciální hudební podklady a zakládá si na slibné muzikální budoucnosti.

Začneme tam, kde to celé začalo, u florbalu. Proč jsi s ním vlastně skončil?
S florbalem jsem skončil především ze zdravotních důvodů, ale taky kvůli kolektivu. Poslední dobou mi to nepřipadalo jako týmový sport, ale spíš jako hra ''na sebe''. Na zápasech bylo často málo lidí, takže jsem to už neviděl dobře. Zdravotním problémem je rehabilitace a elektro-stimulace pravého kolene, stalo se mi to před rokem a půl právě na florbale. Florbal jsem hrál osm let, nikdy jsem si ale nemyslel, že u toho vydržím tak dlouho. Často si říkám, že bych šel opět hrát, ale mé zdravotní problémy mi to neumožňují.

A máš nějaké nové koníčky?
Florbalu se věnuji rekreačně, stále mě to baví. Mezi nové koníčky patří především tvorba a produkce hudby. Vytvářím hudební podklady, které pak může někdo použít, samozřejmě s mým dovolením. Těm podkladům se také říká beaty. Pokud dělám beat delší dobu a je kvalitní, pak ho prodám. Cena bývá dohodou.

Komu své beaty prodáváš? Prodal jsi to někdy někomu, koho zná i veřejnost?
Měl jsem mít spolupráci s ATMO music, bohužel při exportování jednotlivých stop, které jsem měl odeslat skvělému producentovi, který si říká ODD, se mi zasekl a následně spálil počítač, takže tahle spolupráce padla. Ale teď navazuji spolupráci s raperem Reginaldem, takže to vypadá hodně slibně.

Máš v tomto směru nějaké cíle do budoucna?
Určitě ano. Mezi největší cíle patří spolupráce s Pauliem Garandem, kterého jistě představovat nemusím. Pak již výše zmíněné ATMO music a mnoho dalších...

Dalo by se někdy v budoucnu podobnou činností uživit?

Zaručeně ano. Zvláště, když se jezdí na koncerty. Uvedu příklad: Kenny Rough, dvorní producent Paulieho Garanda a ODD, člen ATMO music a mimo jiné můj vzor.

Kolik času denně věnuješ hudbě a její tvorbě?
Poslední dobou to trochu zanedbávám, ale začínám připravovat nové projekty. Když nedělám beaty, hraji na piano, hodně si u něj odpočinu. Denně hudbě věnuji 3 – 5 hodin.

A můžeš nám prozradit, o jaké projekty se jedná?
Bude se natáčet videoklip, kde chci mít zachycené scény, které budou znázorňovat cestu k hudbě a životní situace, kde mi pomohla hudba. V klipu samozřejmě budou vybraní lidé, kteří mě podporovali.

Jak dlouho se v tomto oboru orientuješ a co považuješ za svůj největší dosavadní úspěch?
Pohybuji se v tomto oboru asi jeden a půl roku. Největší dosavadní úspěch? Skvělý ohlas u lidí a jejich podpora, ale hlavně natáčení videoklipu a prodej vlastních triček.

Co je na tvých trikách symbolizováno? Kde se dají sehnat?
Znak mé produkce RICHARD MUSIC. Dají se sehnat u mě, stačí mi napsat na Facebook nebo na email richardmusic.info@gmail.com.



Celá naše redakce přeje Richardovi mnoho úspěchů a hlavně spokojenou budoucnost.




Žádné komentáře:

Okomentovat