čtvrtek 15. května 2014

Jak šel čas s atletikou - Petra Müllerová

S atletikou jsem začala ve čtvrté třídě a jak už to tak bývá, hlavní iniciátorkou byla moje mamka. Jelikož jsem tenkrát byla ještě malé dítě, nebrala jsem trénink příliš vážně, jako tomu je teď. Atletika v té době byla pro mě pouhá hra. Postupem času však začaly přicházet nejrůznější úspěchy, počínaje prvními místy v krajských přeborech a časem jsme postoupily až na Mistrovství ČR. Pamatuji si, že tenkrát to pro nás bylo velké překvapení, jelikož jsme počítaly s posledními místy, a dokonce nám a o jednu setinu utekl český rekord. Netrvalo dlouho a s pubertou jsem atletiku vyměnila za kamarády a atletiku jsem, jak se říká „pověsila na hřebík“ J. Zpětně toho lituji, jelikož teď když jsem se zase k atletice vrátila, je dvouletá pauza velmi znát, ale já se nevzdávám a snažím se pořádně pracovat na tom, abych se opět mohla ocitnout na Mistrovství ČR a zažít znovu ten skvělý pocit vítězství.

Jak často trénuješ?
Každý den kromě neděle.

Jaká soutěž tě v nejbližší době čeká?
Společné I. kolo Krajského přeboru Středočeského a Libereckého kraje družstev dorostenců, dorostenek, juniorů, juniorek.

Jaká je tvá nejoblíbenější disciplína?
Sprint (60 m a 100 m), skok daleký a disk.

Co ti obecně sport přináší?
Dobrý pocit z toho, že pro sebe něco dělám a nesedím doma. A sice na tréninku si říkám, jak je to strašně těžké a že už nemůžu, ale na závodech, když vyhrajete tak zjistíte, že za tu dřinu to všechno stálo.

Celá redakce přeje hodně úspěchů.


Žádné komentáře:

Okomentovat