středa 26. února 2014

Okresní kolo olympiády v anglickém jazyce

Dne 13. února se na naší škole konalo školní kolo olympiády v anglickém jazyce, ze kterého postupovali dva žáci z druhého až třetího ročníku na kolo okresní. Školní kolo začalo v učebně informačních technologií, kde jsme po jednom konverzovali s naším učitelem panem Mgr. Arnoštem Samešem na námi vylosované téma. Druhý den jsme byli obeznámeni s výsledky školního kola. Postupujícími byli Martin Bureš a Daniel Glaser, oba ze 3. P. V úterý 18. 2. se konalo okresní kolo této soutěže v DDM Libertin v České Lípě a již po vstoupení do této budovy byla cítit mírná nervozita všech soutěžících. Po zápisu na prezenční listinu jsme dostali malé občerstvení.  Poté už přišlo na řadu poslechové cvičení. Po jeho vyplnění a odevzdání jsme čekali dvě a půl hodiny mezi 17 zúčastněnými na konverzační část. Když na mě přišla řada a já se konečně ocitl ve zkušební místnosti, kde jsem si náhodně vybral jedno téma, o kterém budu mluvit a také jednu situaci, kterou s jedním zkoušejícím sehrajeme, byl jsem vděčný za pětiminutový čas na přípravu. Zkušební místnost jsem opustil s výrazem "konečně už to mám za sebou", tak asi jako všichni účastníci přede mnou.  Po krátkém čekání jsme se dozvěděli výsledky soutěže, byl jsem mile překvapen z našeho umístění. Umístil jsem se na třetím místě a můj spolužák na pátém. Tímto bych chtěl nejprve poděkovat našemu třídnímu učiteli za výbornou přípravu v anglickém jazyce a za letitou účast při organizaci této olympiády a tím také reprezentaci naší školy a zároveň popřát mnoho úspěchů mladším studentům do příštích let.

Autor: Daniel Glasser (3. P)


Žádné komentáře:

Okomentovat